Välkommen till Sveriges Annonsörer

  • FULLBOKAT: Digital trendspaning

    Har du hört att Facebook är glömt och att ditt företag istället bör satsa på Snapchat? Vad är vad och vad ger effekt? Rufus Lidman, digital rådgivare på Sveriges Annonsörer benar ut vilka trender du bör satsa på i höst.

  • Trendspaning: Cannes Lions 2014

    För femte året i rad sammanställer kommunikationsbyrån The Fan Club det bästa från Cannes Lions. Du får de främsta trenderna om hur du ökar försäljningen och stärker ditt varumärke.

  • Winefinder om sin nya affärsmodell

    När andra mäter klick så mäter vi klirr. Är det dags att tänka nytt? Så minimerar du riskerna och skapar effekt tillsammans med din medieleverantör.

  • Digital Out of Home

    Vill du lära dig mer om hur du kan använda utomhusmediet för att få effekt? Missa inte Sveriges Annonsörers kommitté för utomhus inspirerande seminarium i ämnet digital utomhusannonsering, DOOH.

Alla nätverk

<div class="field-wrapper field-field_file_image_alt_text-wrapper label-above">Nätverken</div>

Ett bra nätverk är utvecklande och inspirerande. Gå med i något av Sveriges Annonsörers sex professionella nätverk. Att delta är exklusivt och kostnadsfritt för medlemmar.

Avtal och checklistor

<div class="field-wrapper field-field_file_image_alt_text-wrapper label-above">Piktogram Avtal</div>

Logga in i biblioteket och ladda ner användbara dokument, avtalsförslag och rekommendationer. Allt innehåll här är exklusivt för dig som medlem!

SvA 90 år stämpel liten skarp

Intresseorganisationen för landets annonsörer - etablerad 1924.

Vi ägs av cirka 550 medlemsföretag,
vilket gör oss till världens största annonsörorganisation.

100W 2014 - Tävlingen öppen

Effektbloggen 14 aug 2014

Medlemmar