AdDay 2017

Den 11 maj arrangeras AdDay (fd Stora Annonsördagen). Precis som tidigare år vänder sig AdDay till alla som arbetar med marknad och kommunikation. I år är dock allt annat nytt; Nytt koncept, nytt fokus och nytt namn. Föredragshållarna ersätts av inspiratörer och aktuella case kommer att väcka idéer och frågor och leda till diskussioner.

Redaktör för dagen är Ulf Skarin, mångårig ekonomijournalist och creative director för Veckans Affärer.Ulf Skarin, AdDay 2017

Sverige är världsledande när det gäller att producera kreativa kommunikatörer. På AdDay kommer vi att ge plats på scenerna för de mest framgångsrika av dem, dels de som gör succé internationellt och dels de som skapar världsframgångar från hemmaplan

AdDay anordnas i år på Urban Deli på Sveavägen i Stockholm. Program och mer information om hur du skaffar din biljett, kommer du att kunna läsa mer om här inom kort!

Adday 2017 på Urban Deli
Foto: ©Urban Orzolek

Stora Annonsörpriset 2016: Hans BrindforsStora Annonsörpriset

Stora Annonsörpriset delas årligen ut till en person eller en organisation som har gjort en betydelsefull insats för landets annonsörer. Vinnare 2016 blev reklamveteranen Hans Brindfors.

Allt om Stora Annonsörpriset


Stora Annonsördagens teman

Är du nyfiken på vilka teman som varit under åren på Stora Annonsördagen?

Här kan du läsa om teman genom åren


Till Kalendariet
 


HUVUDSPONSOR

SPP Huvudsponsor AdDay 2017


SPONSORER


Ipsos: Sponsor AdDay 2017


Inhouse: Sponsor AdDay 2017


Scream: Sponsor AdDay 2017


Bauer: Sponsor AdDay 2017


Tourn: Sponsor AdDay 2017


MEDIEPARTNERS

SvD: Sponsor AdDay 2017