Experterna

Är du osäker på hur du ska förhålla dig till marknadsjuridiken? Vill du veta hur du kan optimera ditt företags digitala satsningar? Behöver du hjälp att upphandla ny byrå? Som medlem i Sveriges Annonsörer kan du få experthjälp inom marknadsjuridik, byråval, digital marknadsföring och media.

Juridisk rådgivning

Kontakta Sveriges Annonsörers förbundsjurist Tobias Eltell när du vill undvika obehagliga juridiska överraskningar i ditt arbete med marknadskommunikation. Tjänsten är exklusiv och helt kostnadsfri för dig som medlem!

Digital rådgivning

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta hjälp av våra digitala experter, Elin Wettefalk och Rufus Lidman, för att optimera dina satsningar i digitala kanaler. Rådgivningen innebär bland annat 90 minuters kostnadsfri rådgivning via en digital sanity check.

Byråvalsrådgivning

Ta hjälp av Sveriges Annonsörers byråvalsrådgivare Max Apéria när du har frågor om byråsamarbeten, om hur man utvecklar ett befintligt byråsamarbete eller hur du ska genomföra en lyckad byråvalsprocess.

 

Max Apéria
max.aperia@annons.se
0707-96 07 74

Medierådgivning

Med hjälp av Sveriges Annonsörers medierådgivare Stefan Barholm, kan du få råd och stöd kring dina mediebyråsamarbeten, hjälp att upphandla ny mediebyrå eller löpande medierådgivning om du inte har någon mediebyrå. Rådgivningen innebär bland annat att du under 90 minuter får träffa Stefan, för en kostnadsfri genomgång av ditt befintliga mediebyråsamarbete.

Stefan Barholm
stefan.barholm@annons.se
0707 59 13 37

Expertteam

I Sveriges Annonsörers regi drivs tre aktiva expertteam: köpta, förtjänade och ägda kanaler. I dessa team deltar ett antal annonsörer, medierepresentanter, mediebyrårepresentanter och övriga intressenter från branschen, alla experter på sina områden.

Har du frågor eller funderingar kring mediekommittèrna? Kontakta Ulf Hermansson Samell som är ansvarig för kommittéerna på Sveriges Annonsörer.

Ulf Hermansson Samell
ulf.hermansson.samell@annons.se
0725-05 01 04

Advisory Board

Sveriges Annonsörers Advisory Board bevakar och driver branschgemensamma frågor utifrån ett annonsörsperspektiv och sätter fokus på de frågor som aktuella för annonsörerna. I Sveriges Annonsörers Advisory Board sitter representanter från organisationens medlemsföretag.

Ordförande är Linus Almqvist, kommunikationschef på Barncancerfonden. Kontakta Linus om du vill veta mer om vad som händer i Sveriges Annonsörers Advisory Board!

Linus Almqvist
linus.almqvist@barncancerfonden.se
0703 90 00 55