100-wattsvernissage

25
sep
  • Arrangör: Sveriges Annonsörer & Sveriges Kommunikationsbyårer
  • Pris: Utan kostnad
  • Kategorier: 100-wattaren

Den 25 september är det dags att avslöja årets nominerade bidrag i 100-wattaren. I år anordnas vernissagen i samarbete med vår partner Jernhusen Media på Stockholms Centralstation.

Av de tävlande bidragen nomineras cirka 25-30 procent, som går vidare i tävlingen och har chans att vinna valörerna 50, 75 eller 100 watt i respektive kategori.

I år arrangerar vi vernissagen i samarbete med Jernhusen Media. På vernissagen, som inleds klockan 17:00, kommer alla nominerade case att presenteras och visas för branschen. Dessa bidrag representerar de bästa reklamcasen i Sverige, som genom kreativ höjd har uppnått bästa möjliga effekt det senaste året. Under hela dagen visas föredömliga exempel på bra reklam för alla passerande på Centralstationen.

Vernissagen bjuder, förutom på nomineringar, självklart också på något i glaset och en massa mingel med nya och gamla branschkollegor. Anmäl dig till nomineringsvernissagen nedan.

Alla vinnare i 100-wattaren presenteras och firas på 100-wattsgalan med en härlig middag och prisutdelning på Cirkus i Stockholm den 15 oktober.

Läs mer om galan här

Läs mer om 100-wattaren här

Fler event i Stockholm:

den svenska podcast-valutan seminarium 2016
Den svenska podcast-valutan
Seminarium | Stockholm

Hur mäts podcasts på ett jämförbart sätt? När ska jag använda podcasts som marknadsföringskanal? Och vad innebär egentligen Sveriges Annonsörers podcast-valuta? 

Rufus Lidman Bokmingel: Så blir du bäst på digital marknadsföring
Bli bäst på digital marknadsföring
Mingel | Stockholm

Hur säkrar du dina digitala satsningar när möjligheterna inom digital marknadsföring exploderar? Använder du rätt verktyg? De rätta strategierna?

Sveriges Annonsörer presenterar: Coop, eko-effekten, icke reklam – det nya pr-vapnet
Coop: Eko-effekten, icke reklam – det nya pr-vapnet
Seminarium | Stockholm

Vi gästas av Coops marknadsdirektör, Björn Larsson, som kommer att tala om hur traditionell reklam ersätts av ”icke reklam”, traditionella medier byts ut mot sociala medier och virala succéer.

Riksförbundet FUB coh Sveriges Annonsörer presenterar seminariet: Störd och stolt
Hur störd får man vara i ert varumärke?
Seminarium | Stockholm

Sveriges Annonsörer presenterar i samarbete med Riksförbundet FUB och ICA detta seminarium om projektet "Störd och stolt" som syftar till att sticka hål på fördomar som finns om personer med utvecklingsstörning.

OBS!

Detta event är fullbokat.

Skicka gärna ett mail till info@annons.se om du vill ställa dig i kö.