Stora Annonsördagen 2015

10
mar
  • Arrangör: Sveriges Annonsörer
  • Pris: 5 750 kr (ej medlem)/ 4 750 kr (medlem) ex.moms.
  • Kategorier: Stora Annonsördagen

Den 10 mars arrangeras Sveriges Annonsörers årliga tema- och inspirationsdag, Stora Annonsördagen, på Grand Hôtel i Stockholm.

Årets tema är Marknadschefen 3.0. Marknadschefens roll utmanas ständigt. Geografiska gränser suddas ut, nya plattformar tillkommer och beteenden förändras. Det är lätt att lockas till att hitta snabba svar, men som med allt annat ett företag väljer att göra eller inte - man måste börja med att ställa rätt frågor.

På 2015 års upplaga av Stora Annonsördagen kommer vi att vrida och vända på framtidens version av marknadschefen. Vi kan inte lova att vi får alla svar, men vi ska göra vad vi kan för att ställa de rätta frågorna.

Årets program fylls på successivt, och presenteras i sin helhet i vecka 7.

Vill du inte missa 2015 års stora event? Ta med dina kollegor och låt er inspireras och mingla med branschkollegor under en hel dag. Boka era biljetter nedan redan nu!

Priser & Bokning

Medlem i Sveriges Annonsörer

4 750 kronor*
Boka din medlemsbiljett här
Inte medlem i Sveriges Annonsörer

5 750 kronor*
Boka din biljett här


*Priserna inkluderar en hel dags seminarier, för- och eftermiddagskaffe samt lunch. Priserna är exklusive moms.

Stora Annonsörpriset 2014 till Berghs School of Communication

I samband med Stora Annonsördagen 2014 delades Stora Annonsörpriset ut för tolfte gången. Nominerade var förutom pristagaren Berghs School of Communication, videosajtjätten YouTube och reklamskolan Hyper Island.