Kundempati är en god affär
Laddar Karta...
Datum/tid
2020/12/10 09:00-10:00
Plats
Webinar/Digital träff, Stockholm
Kategori

Vad skapar bilden av ett kundempatiskt varumärke som får kunden att välja dig framför dina konkurrenter?

 

Huvudinsikten är att kundempati är grunden till goda kundupplevelser och minnen. Framförallt känslor som sitter kvar länge och ligger till grunden för att bygga en relation och lojalitet. Det vill säga det som bygger en långsiktigt hållbar och lönsam affär

Vi ser många spännande resultat i den nytänkande benchmarkanalysen Kundempati Index™. Framförallt ser vi hur de emotionella hörnstenarna av varumärkesupplevelsen har direkt effekt på kundernas val av varumärke.

Vilka insikter och spaningar bjuder dagens webinar på?

  • Få insyn i metoden Kundempati Index™ som tar ett helt nytt grepp
  • Lära mer om Kundempativärdekedjan med effekter i tre steg
  • Få en presentation av höstens resultat för åtta stora konsumentkategorier som tävlar om priset Sveriges mest empatiska varumärke

Michael Dahl berättar även mer om bakgrunden till Kundempati Index™ och tankar inför 2021.

Välkommen!

Om Föreläsaren

Michael Dahl, strateg och insiktare, grundare av Index House

Anmäl dig här


Anmälningsvillkor

Det här webinariet är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Efter anmälan får du en bekräftelse med din unika länk till Zoom. Om du får förhinder kan anmälan överlåtas till annan person inom samma företag. Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på info@annons.se​.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.