Kundempati växer i betydelse - vilka vindar blåser och hur blir man en vinnare?
Laddar Karta...
Datum/tid
2021/06/16 11:30-12:30
Plats
Webinar/Digital träff, Stockholm

Vi har alltid behov av att lära oss nya saker. Nu har du möjlighet att testa vårt nya koncept Learning Lunch där vi bjuder på insikter och kunskap samtidigt som du äter lunch. Tanken är att du under en timme får höra det senaste inom olika studier, rapporter eller undersökningar.

I december presenterade vi Kundempati Index™ och vad som skapar bilden av ett kundempatiskt varumärke som får kunden att välja dig framför dina konkurrenter. Efter över hundra genomförda varumärkesmätningar är den fortsatta huvudinsikten att kundempati är grunden till goda kundupplevelser och goda minnen – Kort sagt, att empati är en god affär!

Vilka insikter och spaningar bjuder dagens Learning Lunch på?

  • En superkort repetition om metoden Kundempati Index™ som tar ett helt nytt grepp
  • En kort sammanfattning av vad som förenar vinnarna i Empati Grand Prix 2020
  • Vinnarnas egna ord om hur de tänkt och gjort
  • Findings från vårens undersökningar samt åt vilket håll empativindarna blåser

Michael Dahl berättar mer om vad som är på gång det närmaste året och hur man kommer igång med kundempati.

Välkommen!

Föreläsare

Michael Dahl, strateg och insiktare, grundare av Index House

Om Learning Lunch konceptet
Learning Lunch är konceptet för dig som vill få ut lite extra av din lunch, vi bjuder på aktuella studier/rapporter/undersökningar samtidigt som du äter lunch. Den här träffen är digital via Zoom och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Boka din plats här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.