Learning Lunch: Kantars medieexpert pratar om vad som bygger effekt
Laddar Karta...
Datum/tid
2020/10/09 11:30-12:30
Plats
Webinar/Digital träff, Stockholm

Ta chansen att lyssna på Duncan Southgate, en av de främsta medieexperterna inom Kantar, med ansvar för globala medievalsfrågor. 

I en artikel i Marketing Week för en dryg månad sedan presenterade Duncan vad som bygger effekt och vilka skillnader det finns i marknadsförares tro och faktiskt utfall. På direktlänk har vi med oss Duncan Southgate. Passa på att lyssna på vad som är viktigt för att skapa effekt och betydelsen av media i rätt kontext.

Detta webinar kommer att vara på engelska.

Välkommen!

Föreläsare

Duncan Southgate

Duncan Southgate, Global Brand Director, Media, Insights division at Kantar
Duncan has over 25 years brand, communications and media research experience gathered in various European, US and global roles with Millward Brown and Kantar. He is currently responsible for growing the company’s media effectiveness business and is based in Frankfurt, Germany. Duncan has appeared on conference platforms around the world including Cannes Lions, ARF and IAB. Topics of particular interest include the role of context, medium as message, maximising profitability and integrated marketing effectiveness.

Om Learning Lunch konceptet
Learning Lunch är konceptet för dig som vill få ut lite extra av din lunch, vi bjuder på aktuella studier/rapporter/undersökningar samtidigt som du äter lunch. Den här träffen är utan kostnad.

Boka din plats här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.