Medieinvesteringarna under covid-19 och prognos 2021
Laddar Karta...
Datum/tid
2020/11/16 09:00-10:00
Plats
Webinar/Digital träff, Stockholm
Kategori

IRM mäter och prognostiserar utvecklingen för medieinvesteringarna (köpt reklam). I spåren av covid-19 har medieinvesteringarna sjunkit kraftigt under några mycket dramatiska månader på marknaden. 

Under den här Learning Lunch timmen presenterar IRM:s vd Madeleine Thor utvecklingen för medieinvesteringarna under det första halvåret 2020.

Vi blir också först att få information om utfallet i det tredje kvartalet som IRM kommer att presentera bara dagarna innan.

I dessa budgettider så har vi också bett Madeleine presentera IRM:s prognos för 2021.

Välkommen!

 

Föreläsare
Madeleine Thor, vd på IRM

 

Anmäl dig här

Detta webinar är exklusiva och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.