Nätverket Inhouse: Att anställa till Inhouse eller använda byrå?
Laddar Karta...
Datum/tid
2021/01/21 08:30-10:00
Plats
Webinar/Digital träff, Stockholm
Kategori

Den här nätverksträffen är för dig som jobbar med kommunikation på en inhouseavdelning eller är i startgroparna att starta en inhouseavdelning och vill lära av andra och dela med dig av dina erfarenheter till kollegor i branschen.

Tillsammans med Christina Wihlner Lentell, byråvalsrådgivare på Sveriges Annonsörer och erfaren konsult inom marknadsorganisationer, kommer vi den här gången diskutera:

  • Hur ska man tänka kring att anställa till sin Inhouse eller använda byråer och konsulter?
  • Hur utvärderar man kompetens, process och kostnader?

Just nu är alla våra träffar digitalt, nätverket börjar 8.30 och senast kl 10.00 är vi klara.

Välkommen!

Om nätverksträffen

Träffen är för dig som arbetar inhouse på ett medlemsföretag och syftet med nätverket är att i mindre grupper träffa kollegor med liknande arbetsuppgifter och utbyta erfarenheter. Nätverket är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Anmäl dig här

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.