Nätverk Mediemix: Taktisk försäljning eller bygga varumärke
Laddar Karta...
Datum/tid
2021/03/18 08:30-10:00
Plats
Webinar/Digital träff, Stockholm
Kategori

Det här nätverket är för dig som jobbar med frågor om hur man får bäst effekt i ett digitalt medielandskap mixat med traditionella medier och vill lära av andra och dela med dig av dina erfarenheter till kollegor i branschen.

Den här gången kommer vi tillsammans med experten Fredrik Hallberg diskutera hur man bygger räckvidd och preferens för sitt varumärke i en allt mer fragmenterad medievärld med otroligt många kanaler att välja mellan.

Frågorna är många och det blir allt svårare att nå sina kunder idag. Bland annat vill många veta vilken mediemix man ska ha för att uppnå maximal effekt för sin annonsering.

Frågor som vi kommer att diskutera den här gången:

  • Hur mixar man medier för taktisk marknadsföring och för att bygga varumärke över tid
  • Hur ska man tänka när det gäller kortsiktig försäljning och när man vill bygga sitt varumärke
  • Hur skapar man räckvidd för att nå många personer på bästa sätt, vilka räckviddskanaler finns

Just nu är alla våra träffar digitala, nätverket börjar 8.30 och senast kl 10.00 är vi klara.

Välkommen!

Anmäl dig här

Om nätverksträffen

Träffen är för dig som arbetar med mediemix frågor. Syftet med nätverket är att i mindre grupper träffa kollegor med liknande arbetsuppgifter och utbyta erfarenheter. Nätverket är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.