Alla verktyg


Har ditt auditbolag köpt den data som de använder?

Har ditt auditbolag köpt den data som de använder?

Att göra audit på sina medieköp blir allt mer populärt. För att kunna genomföra en bra audit krävs det att…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Corona

Coronapåverkan hos svenska varumärken 3 – en kartläggning av Sveriges Annonsörer

Hur påverkas marknadsinvesteringarna av coronakrisen? Vår nya rapport, som sammanfattar svar från ett stort antal medlemsföretag, ger en viktig lägesbild.…

Läs mer
Corona

Corona Effect on Swedish Brands – survey number 3 by The Association of Swedish Advertisers

What effect does the Corona pandemic have on Swedish marketing investments? Our first survey among our members gives you a…

Läs mer
Corona

Corona Effect on Swedish Brands – survey number 2 by The Association of Swedish Advertisers

What effect does the Corona pandemic have on Swedish marketing investments? Our first survey among our members gives you a…

Läs mer
Corona

Coronapåverkan hos svenska varumärken 2 – en kartläggning av Sveriges Annonsörer

Hur påverkas marknadsinvesteringarna av coronakrisen? Vår nya rapport, som sammanfattar svar från ett stort antal medlemsföretag, ger en viktig lägesbild.…

Läs mer
WFA Marketer of the Future

WFA Marketer of the Future 2020

The 2010s brought about a number of challenges to senior marketers worldwide with the growth of digital, data, and the…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Google uppdaterar säkerheten samt möjligheten till privat integritet i webbläsaren Chrome

Google uppdaterar säkerheten samt möjligheten till privat integritet i webbläsaren Chrome

Den privata integriteten och rätten samt transparens till hur stora digitala aktörer använder besökarnas data blir alltmer viktig. Google har…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Snacka om effekt

Snacka om effekt!

Som en del av Effektinitiativet har vi på Sveriges Annonsörer tagit fram guiden Snacka om effekt!. Syftet är att sprida kunskap och…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Corona

Corona Effect on Swedish Brands – a survey by The Association of Swedish Advertisers

What effect does the Corona pandemic have on Swedish marketing investments? Our first survey among our members gives you a…

Läs mer
Corona

Coronapåverkan hos svenska varumärken – en kartläggning av Sveriges Annonsörer

Hur påverkas marknadsinvesteringarna av coronakrisen? Vår nya rapport, som sammanfattar svar från ett stort antal medlemsföretag, ger en viktig lägesbild.…

Läs mer

CMO stödlinje i coronatider

Corona-pandemin påverkar oss alla. Den väcker oro och frågor och skapar behov av akuta åtgärder som får stor påverkan på…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
ALKOHOLREKLAMENS EFFEKTER

Alkoholreklamens effekter

På uppdrag av Sveriges Annonsörer har Novus gjort en undersökning om svenska folkets alkoholvanor.  Undersökningen är genomförd via webbintervjuer i Novus…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN