Alla verktyg


Material från WFA

Putting People First

Eighty percent of companies believe they deliver great experiences according to Bain & Company. But only 8% of consumers agree.…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Material från WFA

GDPR Guide for Marketers

Five things every brand owner should know about the General Data Protection Regulation, av WFA World Federation of Advertisers. Ladda…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN

8 steg till bättre digital annonsering

WFA – World Federation of Advertisers – har tagit fram åtta viktiga checkpunkter som du bör tänka på när du…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Material från WFA

Global Media Charter

Advertisers’ principles for partnership in the digital media advertising ecosystem Co-created by WFA members including both corporate global advertisers and…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
7 tips för en större marknadsbudget

7 tips för en större marknadsbudget

Här får du 7 tips för att försvara din marknadsbudget och som även bidrar till större chans att få ledningen…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Material från WFA

A guide to progressive gender portrayals in advertising

Sveriges Annonsörers moderorganisation WFA, World Federation of Advertisers, har tagit fram A guide to Progressive Gender Portrayals in Advertising, a…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN

Rekommendation mobilannonsering & laddningstider

Den mobila närvaron blir allt viktigare, smartphone-användandethar passerat besöken från desktop på många källor som Google, YouTube, Facebook och LinkedIn,…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Webinar

Så sätter och försvarar du marknadsbudgeten med Mats Rönne

Välkommen till ett av Sveriges Annonsörers webinar. Din guide och föreläsare är effektexperten Mats Rönne.  

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN

Facebookundersökning bland Sveriges Annonsörers medlemmar

Facebookundersökning bland Sveriges Annonsörers medlemmar Under våren 2018 avslöjades att företaget Cambridge Analytica samlat in personlig information om miljoner Facebook-användare.…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN

Poddindex årsrapport 2018

Poddindex drivs av Sveriges Annonsörer tillsammans med Sveriges Radio, Acast, Bauer Media och Nent. Vi har tagit fram vår första…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Allmänheten om poddar

Allmänheten om poddar

En undersökning i samarbete med Novus om svenskarnas poddlyssnande. Från 9 maj 2019 Nya podcasts tillkommer dagligen och allt fler…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Pitchrekommendation

Pitchrekommendation

Rekommendation avseende pitcher. Dessa rekommendationer är avsedda för uppdragsgivaren när denna i en upphandling (pitch) ska hitta en ny kommunikationsbyrå…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Till toppen