Byrårelationer


Pitchrekommendation

Pitchrekommendation

Rekommendation avseende pitcher. Dessa rekommendationer är avsedda för uppdragsgivaren när denna i en upphandling (pitch) ska hitta en ny kommunikationsbyrå…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Briefmall

Briefmall

Rekommendation Briefmodell Innehåll: – Syfte med briefen – Frågor att bearbeta inför briefen – Modell Uppdaterad 2019 Ladda ner modellen:…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Briefmall

Avtalsmall, samarbete mellan annonsör och byrå

Rekommendation och avtalsmall för samarbete mellan annonsör (reklamköpare) och reklamproducent. Framtagen av Sveriges Annonsörer och Sveriges kommunikationsbyråer. Denna rekommendation gäller…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Sarbete mellan annonsör och mediebyrå

Rekommendation & avtalsmall, samarbete mellan annonsör och mediebyrå

Denna rekommendation och avtalsmall är framtagen av Sveriges Annonsörer. Syftet är att förenkla för dig som annonsör när du ska…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN