Webinar & Podinar


Webinar

Sveriges Annonsörer pratar om 3e-parts cookies

Sveriges Annonsörer i paneldiskussion om 3-parts cookies och cookiedöden. Hör vår medieexpert Peter Mackhé och Michael Grimborg från vår styrelse när de gästade Schibsted Retail Hour den 6 maj 2021. Här kan du se hela programmet, ca 40 minuter in i sändningen kommer paneldiskussionen där Peter och Michael deltar.  

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Influencer guide

Podinar: Marknadsförarens guide till influencer marketing – del 4 juridik

Sveriges Annonsörers podinar I den fjärde och sista delen har vi bjudit in Maja Rogemyr och Charlotte Söderlund som är…

Läs mer
Webinar

Google: The messy middle – lär dig mer om den digitala köpprocessen

Sveriges Annonsörers webinar. Carl Wåreus på Google delar med sig av den senaste researchen på området – The Messy Middle – där man har studerat flera hundratusen inköpsresor för att lära sig hur man som marknadsförare och varumärkesägare bättre kan hålla sig ”in mind” och inte förlora kunder genom den

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Webinar

Brand Creation – hur man skapar ett varumärke från grunden

Sveriges Annonsörers webinar - Att hitta ett unikt namn och utryck för ett nytt varumärke blir svårare och svårare när…

Läs mer

Den här sidan är bara för dig som medlem. Vänligen logga in för att fortsätta läsa. Om du inte är medlem? Läs mer om vårt medlemskap eller kontakta oss.

LOGGA IN
Marknadsförrarens guide till influencer marketing

Podinar: Marknadsförarens guide till influencer marketing – del 3 effekt

Sveriges Annonsörers podinar I en ny podinarserie från Sveriges Annonsörer kommer vi i fyra avsnitt djupdyka i influencer marketing tillsammans…

Läs mer