I december presenterade vi Kundempati Index™ och vad som skapar bilden av ett kundempatiskt varumärke som får kunden att välja dig framför dina konkurrenter. Efter över hundra genomförda varumärkesmätningar är den fortsatta huvudinsikten att kundempati är grunden till goda kundupplevelser och goda minnen – Kort sagt, att empati är en god affär.

Relaterade artiklar

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter med McDonald’s om vikten av partnerskap och långsiktighet

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta marknadsinsikter som publiceras en gång per kvartal. I detta avsnitt möter vi Susanne Rydjer på McDonald's.

ANA Programmatic Study

I detta webinar får du en inblick i en helt ny rapport från ANA – Association of National Advertisers – som visar hur transparensen och effektiveten är i programmatisk annonshandel.

WFA: Inspelade webinar

Via vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers) har vi möjlighet att erbjuda flera spännande och intressanta webinars från världens alla hörn som du kan se ”on demand” när det passar dig.

CommToAct – McDonald’s och SB Insights samarbete för att skapa hållbar kommunikation

Våren 2021 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen…
Fler artiklar