Hör Staffan Ekstam och Christoffer Rönnblad från McDonald’s berätta om konceptet ”Stora nog att göra skillnad”, ett arbete sedan 2018 som i år dessutom blev belönat med två vinster i 100-wattaren, 100w i kategori Konsument Multi för ”Stora nog att göra skillnad” och 75w i kategori Konsument Singel med ”För Erica”.

Relaterade artiklar

ANA Programmatic Study

I detta webinar får du en inblick i en helt ny rapport från ANA – Association of National Advertisers – som visar hur transparensen och effektiveten är i programmatisk annonshandel.

WFA: Inspelade webinar

Via vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers) har vi möjlighet att erbjuda flera spännande och intressanta webinars från världens alla hörn som du kan se ”on demand” när det passar dig.

CommToAct – McDonald’s och SB Insights samarbete för att skapa hållbar kommunikation

Våren 2021 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen…

Podd: Vi hörs! Vinnare från 100-wattaren 2023

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta intervjuer i podden Vi hörs! Den här gången är vi på plats i Stockholms Stadshus och intervjuar glada 100-wattsvinnare i varje kategori.
Fler artiklar