Kalendariet

Lyckas med programmatic - så maximerar du din ROI

Seminarium | Stockholm

Programmatisk annonsering (automatiserad handel av digitala annonser) växer kraftigt och förväntas utgöra två tredjedelar av all global display annonsering detta år. Teknologin sprids snabbt över annonsformat som radio, utomhusaffischer, TV och VR. 

Göteborg: Stärk varumärket med visuell kommunikation

Seminarium | Göteborg

Allt kommunicerar, och med den ökade digitaliseringen är kontaktytorna fler än någonsin. För att bygga ett starkare, tydligare och långsiktigt mer trovärdigt varumärke krävs insikt i vad ni kommunicerar genom alla era kontaktytor. Vilka värden signalerar ni? Vilka känslor talar ni till? Möter ni er målgrupps emotionella behov?

Malmö: Lyckas med programmatic - så maximerar du din ROI

Seminarium | Malmö

Programmatisk annonsering (automatiserad handel av digitala annonser) växer kraftigt och förväntas utgöra två tredjedelar av all global display annonsering detta år. Teknologin sprids snabbt över annonsformat som radio, utomhusaffischer, TV och VR.

Så jobbar du syftesdrivet och integrerat

Seminarium | Stockholm

Vi har pratat om integrerad kommunikation i många år, men varför händer det inte? Vad är det som hindrar oss och vad riskerar vi att gå miste om ifall vi inte får ihop helheten och kan jobba integrerat i vår marknadskommunikation?