Kalendariet

Attribution och mätning, hur gör jag? med Google

Seminarium | Stockholm

Vilka delar i marknadsföringspusslet bidrar till framgång? Den 26 mars visar Googles mätningsspecialist Olesya Moosman dig värdet av och ger dig information om hur du formar en fungerande attributions- och mätmodell. 

8 principer för kommunikationseffekt

Seminarium | Stockholm

Välkommen till vårt närverkseminarium den andra april. Hör KOMMs Effektkommitté redogöra för Effektprinciperna - åtta principer för hur man bör tänka kring och arbeta med kommunikationseffekt.

 

Nätverket Ambassadörerna: Sluka marknadsandelar med Sharkonomics

Nätverksträff | Stockholm

Hajar är inte bara naturens mest fruktade rovdjur, de är också strategiska och effektiva, egenskaper som kan vara till nytta även i affärslivet. Välkommen till Nätverket Ambassadörerna den 4 april med författaren och bloggaren Stefan Engeseth. Stefan föreläser utifrån sin senaste bok Sharkonomics, som visar hur företag, genom att ta lärdom av hajars beteenden, kan lyckas ta marknadsandelar av konkurrenter.

Nätverk: Inhouse

Nätverksträff | Stockholm

Den här nätverksträffen är för dig som jobbar som marknadschef eller motsvarande och funderar på att ta hem delar av kommunikationen inhouse eller har haft inhouse under en period och vill dela med dig av dina erfarenheter.