Kalendariet

Malmö: Juridiken i den digitala världen

Seminarium | Malmö

I den digitala miljön uppstår ständigt nya marknadsföringsmöjligheter och det är inte alltid lätt att som annonsör veta vad man får och inte får göra på nätet. 

Göteborg: Vässa ditt varumärke – inspiration och verktyg för beslutsfattare

Seminarium | Göteborg

Positionering är något moderna bolag måste syssla med dagligen för att vara konkurrenskraftiga. Att ha en stark position innebär att ha ett tydligt varumärke och detta är inte något man bara bestämmer. Varumärket är inget statiskt som stannar i en SWOT-analys eller affärsplan. Det är heller inte något man kan kontrollera fullt ut. Varumärket existerar i kundens huvud och är den samlade summan intryck av ett företags kontaktytor. Uppfattningen av ett varumärke är i ständig förändring och styrs av behov. 

Så tar du dig fram genom den sociala snårskogen

Seminarium | Stockholm

Välkommen till ett seminarium med fokus på rörligt i det nya medielandskapet. Sociala medier har länge betraktats som ett magiskt marknadsföringsverktyg, där man utan större kostnad kunnat nå sin målgrupp. Och är det rörligt så går det ännu bättre. Men uppenbarligen är det inte så enkelt. 

Circle K: En drivmedelsaktör i förändring mot matupplevelse

Seminarium | Stockholm

Välkommen till ett inspirerande seminarium om varumärkesutveckling med Circle K. På Circle K blev säljpersonalens interna kommunikationsboost rivstarten på en lyckad varumärkeslansering som nu fortsätter i den branschglidning som Circle K påbörjat för att bli en stor mataktör längs med vägarna med goda balanserade frukostar och luncher samt mycket mer.