Malmö

Malmö: Lär dig skapa effektiv kommunikation - case "The Lost Typography of Bauhaus"

Seminarium | Malmö

Kampanjerna som vinner reklamtävlingar har uppenbara kvaliteter som gör att de är bättre än andra. Men vad är det som gör att dessa kampanjer vinner – och framför allt, hur kan du dra nytta av lärdomarna från vinnarna? Mats Rönne ger dig det bästa av vinnande kampanjer i 100-wattaren och du får höra Abby Priest presentera caset "The Lost Typography of Bauhaus".  

 

Malmö: Juridiken i den digitala världen

Seminarium | Malmö

I den digitala miljön uppstår ständigt nya marknadsföringsmöjligheter och det är inte alltid lätt att som annonsör veta vad man får och inte får göra på nätet. 

Malmö: Stärk varumärket med visuell kommunikation

Seminarium | Malmö

Allt kommunicerar, och med den ökade digitaliseringen är kontaktytorna fler än någonsin. För att bygga ett starkare, tydligare och långsiktigt mer trovärdigt varumärke krävs insikt i vad ni kommunicerar genom alla era kontaktytor. Vilka värden signalerar ni? Vilka känslor talar ni till? Möter ni er målgrupps emotionella behov?

GDPR - Så här gör du! Genomförande och Avslut, i Malmö

Seminarium | Malmö

Den 6 mars blir vi mer praktiskt orienterade för att komma ett steg närmare GDPR som träder i kraft i maj 2018. I det här seminariet delar vi med oss av våra processer och guidar dig till en lyckad anpassning. Vår chef digitala tjänster Lin Eriksson Nordström och förbundsjurist Tobias Eltell leder nätverket och seminariet.

GDPR Uppstart - Så gör du! i Malmö

Seminarium | Malmö

Sveriges Annonsörer har tillsammans med advokatbyrån Lindahl inlett projektet att anpassa vår organisation efter den nya dataskyddsförordningen (GDPR) som träder i kraft i maj 2018. I en serie på tre seminarium delar vi med oss av våra processer och guidar dig till en lyckad anpassning.

Best of Cannes 2017, Malmö

Seminarium | Malmö

Världens mest belönade kreatörer, vassaste strateger, modernaste medier och klokaste marknadsförare samlas varje år i Cannes för en vecka av idéutbyte under reklam-VM, Cannes Lions. Ulla-Karin Barrett från kommunikationsbyrån The Fan Club har lyssnat på dem och sammanfattar det bästa i seminariet "Best of Cannes 2017”.

Sidor