Stockholm

Lär dig skapa effektiv kommunikation – case Arla

Seminarium | Stockholm

Kampanjerna som vinner reklamtävlingar har uppenbara kvaliteter som gör att de är bättre än andra. Men vad är det som gör att dessa kampanjer vinner – och framför allt, hur kan du dra nytta av lärdomarna från vinnarna? Mats Rönne ger dig det bästa av årets kampanjer i 100-wattaren och du får höra Åkestam Holst och Arla presentera det vinnande caset "Bara mjölk smakar mjölk". Kampanjen vann 100-watt 2018 i kategori Konsument kampanj.

Säkra er digitala mognad med Google & BCG

Seminarium | Stockholm

Välkommen till seminarium hos Google den 5 december, du får höra om verktyget ”Digital Marketing Maturity” som ger en interaktiv rapport på din egen, din avdelnings och ditt företags digitala mognad. I förlängningen kan ditt företag ligga steget före konkurrenterna vad gäller digtal mognad genom att, som få utvalda i Sverige, använda BCG och Googles verktyg "Digital Marketing Maturity".

100-wattaren - Summit Inspiration

Seminarium | Stockholm

De har klarat sig igenom nålsögat och blivit nominerade i 100-wattaren. Torsdagen den 8 november har du möjlighet att höra hur några utvalda case bland årets nomineringar blev till och dessutom lyckades uppnå grym effekt! 

Sidor