Stockholm

Ljud – så stärker det ditt varumärke

Seminarium | Stockholm

Ljud är det medium som lättast knyter an till våra känslor. Genom att använda musik, ljud och röster rätt kan man förstärka budskapet och förmedla den rätta magkänslan.

Bli bättre på att optimera din digitala annonsering

Utbildning | Stockholm

Favorit i repris - första tillfället blev snabbt fullbokat så vi kör en gång till under våren.
Om du vill få ännu bättre koll på hela värdekedjan i din digitala annonsering och få en bättre förståelse i alla delar ska du boka upp dig på vår spaning och utbildning om hur allt fungerar. 

Den kreativa inhouserevolutionen – nu kommer den!

Seminarium | Stockholm

Hur har amerikanska inhousebyråer lyckats gå från att ses som kreativa b-lag till att hamna på Ad Age:s A-list? Och vad kan den som funderar på att starta eller transformera en inhouseavdelning lära sig av de som ligger längst fram? 

Nätverket Ambassadörerna: Sluka marknadsandelar med Sharkonomics

Nätverksträff | Stockholm

Hajar är inte bara naturens mest fruktade rovdjur, de är också strategiska och effektiva, egenskaper som kan vara till nytta även i affärslivet. Välkommen till Nätverket Ambassadörerna den 4 april med författaren och bloggaren Stefan Engeseth. Stefan föreläser utifrån sin senaste bok Sharkonomics, som visar hur företag, genom att ta lärdom av hajars beteenden, kan lyckas ta marknadsandelar av konkurrenter.

8 principer för kommunikationseffekt

Seminarium | Stockholm

Välkommen till vårt närverkseminarium den andra april. Hör KOMMs Effektkommitté redogöra för Effektprinciperna - åtta principer för hur man bör tänka kring och arbeta med kommunikationseffekt.

 

Sidor