Stockholm

Nätverk: Inhouse

Nätverksträff | Stockholm

Den här nätverksträffen är för dig som jobbar som marknadschef eller motsvarande och funderar på att ta hem delar av kommunikationen inhouse eller har haft inhouse under en period och vill dela med dig av dina erfarenheter. 

 

Nätverket Ambassadörerna: Sluka marknadsandelar med Sharkonomics

Nätverksträff | Stockholm

Hajar är inte bara naturens mest fruktade rovdjur, de är också strategiska och effektiva, egenskaper som kan vara till nytta även i affärslivet. Välkommen till Nätverket Ambassadörerna den 4 april med författaren och bloggaren Stefan Engeseth. Stefan föreläser utifrån sin senaste bok Sharkonomics, som visar hur företag, genom att ta lärdom av hajars beteenden, kan lyckas ta marknadsandelar av konkurrenter.

8 principer för kommunikationseffekt

Seminarium | Stockholm

Välkommen till vårt närverkseminarium den andra april. Hör KOMMs Effektkommitté redogöra för Effektprinciperna - åtta principer för hur man bör tänka kring och arbeta med kommunikationseffekt.

 

Så arbetar du med AI i din marknadsföring, med Scream

Seminarium | Stockholm

Ta del av inspirerande AI case och exempel från Sverige och övriga världen varat med råd och tips om vad som är viktigt att tänka på för dig som marknadschef. Vårt seminarium och efterföljande diskussion ger dig också insyn i vad svenskarna tycker om Artificiell Intelligens och utvecklingen inom AI. 

Attribution och mätning, hur gör jag? med Google

Seminarium | Stockholm

Vilka delar i marknadsföringspusslet bidrar till framgång? Den 26 mars visar Googles mätningsspecialist Olesya Moosman dig värdet av och ger dig information om hur du formar en fungerande attributions- och mätmodell. 

Sidor