App

Sveriges Annonsörers app är en kanal för medlemmar att ta del av insikter, inspiration och kunskap i. I appen kan du som medlem läsa Marknadsinsikter av Carin Fredlund och även läsa om och anmäla dig till alla event.

”Det känns härligt att efter ett gediget arbete kunna presentera en ny och spännande kunskap- och insiktskanal för våra medlemmar. Det blir nu ännu lättare att ta del av Carin Fredlunds briljanta Marknadsinsikter och du kan dessutom lätt anmäla dig till våra event via appen. Allt kan göras när det passar dig, på väg till eller från jobbet eller när du har en stund över”, säger VD Hanna Riberdahl om nyheten.

Appen är endast för medlemmar och du laddar ner den där appar finns. Du loggar in med ditt Sveriges Annonsörer-konto, samma som du har på hemsidan annons.se. Här kan du läsa mer om hur du aktiverar ditt konto.

Vi tar gärna emot feedback och tankar om fortsatt utveckling av appen, maila gärna dina tankar och idéer till [email protected].

 

App Store    QR-kod iPhone

Google Play    QR-kod Android

 

Relaterade artiklar

Vad händer om mitt varumärke hamnar i en ordbok? 

Vad behöver du tänka på som varumärkesinnehavare när du använder ditt varumärke? Är det bra eller dåligt om varumärket hamnar i en ordbok och blir en del av språket. I den här artikeln…

CommToAct förstärks – två nya branschorganisationer ansluter och initiativet får EU-stöd

CommToAct, det gemensamma initiativet för att driva hållbarhetsfrågor relevanta för marknads- och kommunikationsbranschen, tar nu nya kliv framåt med beviljat EU-stöd och ytterligare två tongivande branschorganisationer. Sveriges Kommunikatörer och Swedma ansluter till initiativet.…

Nya EU-regler för politisk reklam 

EU-kommissionen presenterade i slutet av 2021 ett förslag till nya regler för politisk reklam och förslaget har nu antagits av EU-parlamentet och rådet. Den slutligt förhandlade regeltexten har publicerats i EU:s officiella tidning…

Nu lanseras Effektsystemet för offentlig sektor

Sveriges Annonsörer lanserade i juni 2021 ”Effektsystemet” – en svensk branschstandard för hur marknadsförare ska redovisa effekterna av marknadsföring och i september 2023 lanserades Effektsystemet 2.0 med uppdateringar. Sedan lanseringen har över 2 500…
Fler artiklar