Effekt eller effektivitet? Varumärkesbyggande eller taktiskt? Räckvidd eller personalisering? Att hitta rätt balans är svårt. Samtidigt är det en förutsättning för att vi ska kunna öka effekten av våra marknadsinvesteringar.

Sveriges Annonsörers breakout session på EFFDay den 6 november handlar om just detta – förmågan att kunna göra både och, utan att tappa fokus. Missa inte när effektrådgivaren Mats Rönne, Klarnas marknadschef Christian Cabau och vår egen vd Hanna Riberdahl diskuterar detta!

Utveckla teamet på EFFDay:
Företagsbiljett (för upp till 10 personer) kostar 1495kr. Singelbiljett = 995kr.

Hela programmet för EFFDay den 6 november hittar du här.

Relaterade artiklar

Verksamhetsberättelse 2023

Ett stort fokus under 2023 har varit att paketera och förtydliga vårt kunskapserbjudande. Vi har allt från faktabaserade artiklar, inspirerande webinar, e-learning för självstudier, individuella utbildningar, företagsutbildningar samt certifieringar av Sveriges Annonsörer standards…

Vad händer om mitt varumärke hamnar i en ordbok? 

Vad behöver du tänka på som varumärkesinnehavare när du använder ditt varumärke? Är det bra eller dåligt om varumärket hamnar i en ordbok och blir en del av språket. I den här artikeln…

CommToAct förstärks – två nya branschorganisationer ansluter och initiativet får EU-stöd

CommToAct, det gemensamma initiativet för att driva hållbarhetsfrågor relevanta för marknads- och kommunikationsbranschen, tar nu nya kliv framåt med beviljat EU-stöd och ytterligare två tongivande branschorganisationer. Sveriges Kommunikatörer och Swedma ansluter till initiativet.…

Nya EU-regler för politisk reklam 

EU-kommissionen presenterade i slutet av 2021 ett förslag till nya regler för politisk reklam och förslaget har nu antagits av EU-parlamentet och rådet. Den slutligt förhandlade regeltexten har publicerats i EU:s officiella tidning…
Fler artiklar