Mångfald ger effekt – case adidas

22
mar
  • Typ: Seminarium
  • Datum:
  • Tid: 08:45 - 10:00
  • Ort: Stockholm
  • Lokal: Sveriges Annonsörer Klara Östra Kyrkogata 2B
  • Arrangör: Sveriges Annonsörer
  • Pris: Exklusivt och utan extra kostnad för Sveriges Annonsörers medlemmar

Mångfald inom kommunikation, hur gör man? Vad kan det leda till, och hur kan det påverka din affär?

Kom och lyssna på All of us som berättar om mångfald och inkluderande kommunikation. Hur du breddar din målgrupp genom medvetenhet. 

De berättar bland annat tillsammans med adidas om hur de arbetar med mångfald för att nå till sin målgrupp effektivare.

Det här får du med dig från seminariet: 

  • Insikter om vad mångfald är och varför det behövs
  • Verktyg i hur man kan gå tillväga för att vara inkluderande
  • Vilka fallgropar som finns och hur man undviker dem

All of us är ett nätverk som finns för att hjälpa företag inom kommunikationsbranschen att skapa en bättre bild av Sverige, att höja den kulturella och etniska mångfalden och därmed höja kreativiteten och skapa ännu bättre kommunikation. De gör det genom att samla yrkesverksamma inom reklam och kommunikation med utomnordisk etnisk bakgrund för att visa på att talang och kunskap finns. 

 


Föreläsarna

Nicole Kavander, co-founder All of us, Account Director Creuna

Roshanak Fatahian, co-founder All of us, Client director på Making Waves

Canan Yasar
Canan Yasar, co-founder All of us, Creative Director Obeya

Henrik Hallberg, PR Manager adidas


Om seminariet

Sveriges Annonsörer är Sveriges största nätverk för dig som jobbar med kommunikation. Kom, mingla och inspireras tillsammans med branschkollegor. Vi inleder med frukostmingel 08:45. Seminariet börjar klockan 09:00 och slutar senast 10:00.


Anmälningsvillkor

Seminariet arrangeras exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Om du får förhinder kan anmälan överlåtas till annan person inom samma företag. Eventuell avanmälan måste göras senast 24 timmar innan seminarietillfället, i annat fall faktureras 400 kronor exklusive moms. Du kan avanmäla dig genom att maila till info@annons.se.

Till kalendariet


De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.


 

 

Fler event i Stockholm:

Attribution och mätning, hur gör jag? med Google
Seminarium | Stockholm

Vilka delar i marknadsföringspusslet bidrar till framgång? Den 26 mars visar Googles mätningsspecialist Olesya Moosman dig värdet av och ger dig information om hur du formar en fungerande attributions- och mätmodell. 

8 principer för kommunikationseffekt
Seminarium | Stockholm

Välkommen till vårt närverkseminarium den andra april. Hör KOMMs Effektkommitté redogöra för Effektprinciperna - åtta principer för hur man bör tänka kring och arbeta med kommunikationseffekt.

 

Nätverket Ambassadörerna: Sluka marknadsandelar med Sharkonomics
Nätverksträff | Stockholm

Hajar är inte bara naturens mest fruktade rovdjur, de är också strategiska och effektiva, egenskaper som kan vara till nytta även i affärslivet. Välkommen till Nätverket Ambassadörerna den 4 april med författaren och bloggaren Stefan Engeseth. Stefan föreläser utifrån sin senaste bok Sharkonomics, som visar hur företag, genom att ta lärdom av hajars beteenden, kan lyckas ta marknadsandelar av konkurrenter.

Nätverk: Inhouse
Nätverksträff | Stockholm

Den här nätverksträffen är för dig som jobbar som marknadschef eller motsvarande och funderar på att ta hem delar av kommunikationen inhouse eller har haft inhouse under en period och vill dela med dig av dina erfarenheter. 

 

Anmäl dig

E-postadressen som ska knytas till den här anmälan.
Inloggade medlemmar kan se en lista med namnen på dem som är anmälda till evenemanget. Kryssa i den här rutan om du inte vill att ditt namn ska visas i listan.