Sveriges Annonsörers Årsmöte 2019 + vårmingel

• Tid: 16:00 - 18:00
  • Ort: Stockholm
  • Lokal: Sveriges Annonsörer Klara Östra Kyrkogata 2B

Sveriges Annonsörer bjuder in till årsmöte och efterföljande mingel.

Missa inte möjligheten att som medlem göra din röst hörd. Under eftermiddagen har du chansen att vara med och påverka framtiden för organisationen, ställa dina frågor och träffa medarbetare, ledning och styrelse. Du har även möjlighet att höra vår nya vd Hanna Riberdahls tankar om framtiden.

Vi avrundar eftermiddagen med ett vårmingel där vi bjuder på enklare tilltugg, dryck och härligt mingel med alla våra vänner.

Välkommen till årsmötet 2019!

Agenda till årsmötet kommer inom kort

Program

16.00-16.30   Årsmöte (endast för Sveriges Annonsörers medlemmar, lokal: Stomatol)

16.30-16.45   Konstituerande styrelsemöte (enbart Sveriges Annonsörers styrelse, lokal: Mazetti)

16.30-18.00   Mingel med branschkollegor

Sveriges Annonsörer, Klara Östra Kyrkogata 2B, Stockholm

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Fler event i Stockholm:

Den kreativa inhouserevolutionen – nu kommer den!
Seminarium | Stockholm

Hur har amerikanska inhousebyråer lyckats gå från att ses som kreativa b-lag till att hamna på Ad Age:s A-list? Och vad kan den som funderar på att starta eller transformera en inhouseavdelning lära sig av de som ligger längst fram?

Anmäl dig

E-postadressen som ska knytas till den här anmälan.
Inloggade medlemmar kan se en lista med namnen på dem som är anmälda till evenemanget. Kryssa i den här rutan om du inte vill att ditt namn ska visas i listan.