Sveriges Annonsörers vårmingel och årsmöte 2019

• Lokal: Sveriges Annonsörer Klara Östra Kyrkogata 2B
  • Arrangör: Sveriges Annonsörer
  • Pris: Exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer

Sveriges Annonsörer bjuder in till årsmöte och efterföljande vårmingel. Kom och träffa och lyssna till vår nya vd Hanna Riberdahl.

Missa inte möjligheten att som medlem göra din röst hörd. Under eftermiddagen har du chansen att vara med och påverka framtiden för organisationen, ställa dina frågor och träffa medarbetare, ledning och styrelse. Du har även möjlighet att höra vår nya vd Hanna Riberdahls tankar om framtiden.

Vi avrundar eftermiddagen med ett vårmingel där vi bjuder på enklare tilltugg, dryck och härligt mingel med våra vänner.

Välkommen!

16.00-16.15   Vd Hanna Riberdahls tankar om framtid och insiktsarbete.

16.15-16.45   Årsmöte (endast Sveriges Annonsörers medlemmar, lokal: Stomatol)

16.45-17.00   Konstituerande styrelsemöte (endast Sveriges Annonsörers styrelse, lokal: Mazetti)

16.45-18.00   Mingel med branschkollegor

Årsmötets agenda:

Ladda ner Sveriges Annonsörers Verksamhetsberättelse 2018

Sveriges Annonsörer, Klara Östra Kyrkogata 2B, Stockholm

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Fler event i Stockholm:

Growth Hacking - bli nästa generations marknadsförare
Seminarium | Stockholm

Smakprov på Growth Tribe Academy som rullat ut sin verksamhet i Skandinavien. Högintensiv, experimentbaserad och konkret pedagogik för att utvecklas till nästa generations marknadsförare.

Nätverk Employer Branding
Nätverksträff | Stockholm

Den här träffen är för dig som jobbar med Employer Branding och vill dela med dig av dina erfarenheter med kollegor i branschen.

Vad krävs för att bygga ett starkt varumärke på 2020-talet?
Seminarium | Stockholm

Flera olika studier visar på minskande lojalitet till varumärken samtidigt som spelplanen omvandlas i takt med konsumenternas förändrade livsstil, förväntningar och digitaliseringen. Detta ställer helt nya krav på marknadsförare för att lyckas med att bygga ett starkt varumärke.

Anmäl dig

E-postadressen som ska knytas till den här anmälan.
Inloggade medlemmar kan se en lista med namnen på de som är anmälda till evenemanget. Kryssa i den här rutan om du inte vill att ditt namn ska visas i listan.