Sveriges Annonsörers vårmingel och årsmöte 2019

• Tid: 16:00 - 18:00
  • Ort: Stockholm
  • Lokal: Sveriges Annonsörer Klara Östra Kyrkogata 2B

Sveriges Annonsörer bjuder in till årsmöte och efterföljande vårmingel. Kom och träffa och lyssna till vår nya vd Hanna Riberdahl.

Missa inte möjligheten att som medlem göra din röst hörd. Under eftermiddagen har du chansen att vara med och påverka framtiden för organisationen, ställa dina frågor och träffa medarbetare, ledning och styrelse. Du har även möjlighet att höra vår nya vd Hanna Riberdahls tankar om framtiden.

Vi avrundar eftermiddagen med ett vårmingel där vi bjuder på enklare tilltugg, dryck och härligt mingel med våra vänner.

Välkommen!

16.00-16.15   Vd Hanna Riberdahls tankar om framtid och insiktsarbete.

16.15-16.45   Årsmöte (endast Sveriges Annonsörers medlemmar, lokal: Stomatol)

16.45-17.00   Konstituerande styrelsemöte (endast Sveriges Annonsörers styrelse, lokal: Mazetti)

16.45-18.00   Mingel med branschkollegor

Årsmötets agenda:

Ladda ner Sveriges Annonsörers Verksamhetsberättelse 2018

Sveriges Annonsörer, Klara Östra Kyrkogata 2B, Stockholm

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Fler event i Stockholm:

How to wake a sleeping dinosaur: case O'Learys
How to wake up a sleeping dinosaur: case O´Learys
Seminarium | Stockholm

2016 tappade O´Learys i försäljning och det blev en tuff period för företaget. Efter en stor målgruppsundersökning togs ett strategiskt beslut om att skapa en förändring i den grafiska profilen. Hör O´Learys CMO berätta hur man väcker liv i en "dinosaurie".

Anmäl dig

E-postadressen som ska knytas till den här anmälan.
Inloggade medlemmar kan se en lista med namnen på dem som är anmälda till evenemanget. Kryssa i den här rutan om du inte vill att ditt namn ska visas i listan.